23 February 2011

palitan 19

now anything is about u



bila ak terjaga
aku sakit
sakit yang tak tahu mana datang punca dan tujuan
aku cuba utk kuat
ak cuba utk bangun
ak cuba utk terus hidup di alam maya


ya betul kata kau
benda itu buat kite sakit
benda itu buat kite stone
benda itu buat kite lupa
mana asal usul realiti hidup menunggu mati kau


tapi dengan benda itu
boleh hilang segala duka
boleh hilang segala resah
boleh hilang segala sakit di dalam


aku boleh rasa heaven walau seketika
aku boleh rase gembira
gembira utk terus hidup menunggu mati aku


kau......


sekarang kau saja yang ada utk aku
aku cube menjaga ikatan yang ada
supaya kau juga tidak hilang
hilang seperti segelintir orang orang jadian
yang aku wujud kan


maaf dipinta
utk kau yang terluka
utk kau yang aku sakitkan
maaf





p/s : gua kehilangan mr.Lola gua...lepas nie gua mahu berbalik pada niat asal membela ular






No comments:

Post a Comment