25 May 2011

palitan 22




jangan biarkan aku sendirian
untuk kali ini saja,
aku tak boleh
aku tak kuat
untuk sendirian seperti aku aku yang dulu.


maaf dipinta dari kamu untuk aku,
membuat diri kamu terganggu dengan belaian dari ku,
dengan kasih manja dari ku,
dengan hembusan nafas dariku,
membuat jiwamu bergelora tak tenteram.


maaf


hati kamu yang kusimpan erat,
yang ku genggam kuat,
kian terungkai,
terpudar,
lalu bekecai..


perbuatan yang disemadi dalam diri,
membuat hati pergi tidak kembali


ohhh...


ia tidak mungkin kembali
untuk aku yang mahu ada kamu


ya

memang betul kamu kuat,
memang betul kamu hebat,
memang betul kamu kuat,
hebat,kuat,hebattttt,kuaatttt.....


bukan mahu ceritakehebatan dan kekuatan kamu,
mahu cerita kata kata kamu,
membuat hati keras kecairan didalam diri aku


ya itu aku


aku orang yang tercair itu,
ya aku lah manusia bodoh
percaya kata kata,
janji janji yang betabur dari bibir merah mu itu


konklusi hati mencari kata,
membuat diri aku binasa






p/s : da lama terkubur dalam blog gua... baru kali ini sempat diluah kan..
sekian






No comments:

Post a Comment