26 May 2011

palitan 23


jangan
malu
sangat

tapi perlu malu
malu untuk maruah
malu untuk diri
malu untuk kita

ehh cop,
masih ada mahu cerita tentang cinta
udah aku bilang
aku bosan dengan kisah cinta kau
cinta yang tak bahagia
cinta yang sakit
cinta yang hancur
jangan di jaja cerita seperti itu dengan ku
bikin malu saja

kau bilang tiap malam kau sedih
tiap malam kau nangis

untuk apa!

sudah aku bilang cinta itu menyakitkan
bahagia kau rasa hanya seketika
sahabat sahaja sudah cukup
bukan kah sahabat lebih bahagia dari bercinta

(alamak dah ke lain ni.. ok sambung)

malu
perlu ada untuk kita
melayu

simbolik melayu adalah malu
tapi biar berpada

jangan sampai manusia kata
kau pemalu
bosan
leceh
senyap
keseorangan

lama lama kau
sakit
sedih
nangis
kecewa

kau lari
bawa malu yang kau ada
untuk kau campak

tapi
jangan semua
hanya separuh




p/s : gua baru jumpa manusia yg sgt pemalu,sangat boring..tahu tundk jew..
gua macam nak pegang kepala die,angkat kepala die ke atas bagi gua nmpk mata,hidung , mulut
eh cukup.. ingat ada yang xde...hamppehhh



No comments:

Post a Comment